5
Het bedrijf in kaart
Wat leer je?
Een succesvol bedrijf leiden, vraagt om een krachtige missie en visie. Na het volgen van deze module weet je hoe je die bij je klant boven tafel krijgt en hoe je iedereen in een organisatie op één lijn krijgt. Met een checklist breng je een bedrijf snel in kaart. Je maakt de grootste uitdagingen visueel. Je weet helder te krijgen wat het bedrijf zijn klanten wil beloven. En welk gedrag van medewerkers nodig is om die beloften waar te maken.
Ook belangrijk: welke reputatie heeft de organisatie? Met een doordacht model en handige checklist help je de klant na te denken over de vraag: hoe wil ik bekendstaan, word ik gezien zoals ik gezien wil worden? Je doet waardevolle kennis en vaardigheden op rond het positioneren, professionaliseren en profileren van organisaties. Een goed reputatiemanagement is een must voor jezelf en voor je klant!
Wat levert het je op?
- Een inspirerende missie, heldere visie en krachtige kernwaarden die écht bij de ondernemer passen.
- Dankzij een heldere handleiding leg je een stevige basis voor een duidelijke koers en een ijzersterke communicatiestrategie. Voor jou en je klant.
- Succesvolle voorbeelden, in de praktijk getest en bewezen. Van een bank, accountantskantoor en logistiek bedrijf, tot een supermarkt en een wellnesscentrum.